Support hoe werkt dat?

Aan support en ondersteuning hechten wij veel waarde en stellen hier dan ook een hoge prioriteit aan.

Zowel telefonisch als via ons online ticket systeem vinden wij het van belang dat u met een goed gevoel de telefoon neerlegt of uw support ticket sluit. Wij vinden een persoonlijk maar toch zakelijk advies of oplossing van belang. Wij zoeken samen met u naar een passende oplossing en sluiten het ticket pas als u tevreden bent.

Ook telefonische bereikbaarheid vinden wij zeer belangrijk, persoonlijk contact is prettig en praat vaak even makkelijk als een e-mail sturen. De keuze is aan u of u een ticket wilt openen of dat u uw vraag telefonisch wilt stellen. Tickets die u aanmaakt zullen wij op zo kort mogelijke termijn beantwoorden.

Wij hebben ondervonden dat u als klant het prettig vindt om normaal behandeld te worden indien er vragen of opmerkingen zijn, wij zoeken altijd naar een deskundige oplossing.

  • 0 gebruikers vonden dit artikel nuttig
Was dit antwoord nuttig?

Gerelateerde artikelen

Up en downgraden van een hostingpakket

U kunt uw hostingpakket op elk moment upgraden, een hostingpakket downgraden kan per...

Hoeveel domeinnamen mag ik beheren op een pakket?

U mag zoveel domeinnamen op uw pakket beheren als u wilt.

Meerdere domeinnamen op een pakket

Wanneer u meerdere domeinnamen aan één pakket wilt koppelen, heeft u bij Joomlahostingsupport...

Op welk besturingssysteem draaien jullie webservers?

Al onze webservers draaien op CentOS Linux. Als webservices maken wij gebruik van Apache.

Wat is webhosting?

Met webhosting heeft u de beschikking over een plaats op het...

Powered by WHMCompleteSolution